Приказ основних података о документу

Study on the actual and perceptual interactivity of the web site

dc.creatorJevremović, Milica
dc.creatorŠtavljanin, Velimir
dc.creatorKostić-Stanković, Milica
dc.date.accessioned2023-05-12T10:59:15Z
dc.date.available2023-05-12T10:59:15Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn1451-4397
dc.identifier.urihttps://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1497
dc.description.abstractU današnje vreme se poslovanje kompanije ne može zamisliti bez prisustva na Internetu. Glavno sredstvo komunikacije sa korisncima na Internetu je veb sajt kompanije. U ovom radu je prikazana razlika između interaktivnog i neinteraktivnog sajta, kao i koliko se stepen interaktivnosti u svesti potrošača menja ukoliko se u neinteraktivan sajt uključe interaktivne karakteristike. Svaka interaktivna karakteristika veb sajta u različitom stepenu utiče na korisnika veb sajta i u zavisnosti od ciljeva koji se žele dostići putem veb sajta može se praviti različit spoj korišćenih interaktivnih karakteristika. Ovaj rad daje odgovore na pitanja u kojoj meri interaktivne karakteristike veb sajta povećavaju zadovoljstvo korisnika i koliko su korisnici svesni interaktivnih karakteristika i mogućnosti koje im one nude prilikom korišćenja veb sajta. Marketari teže sve većem stepenu zadovoljstva korisnika, međutim treba voditi računa i o stvarnim akcijama koje korisnici preduzimaju na veb sajtu. U ovom radu je prikazan odnos percipirane i aktuelne interaktivnosti koja se postiže kod korisnika veb sajta uvođenjem interaktivnih karakteristika.sr
dc.description.abstractPresently, business operation of a company cannot be perceived without the internet. Main mean of communication with the users on the internet is the website of a company. This paper presents difference between interactive and non-interactive site, as well as the variation of interactivity degree in users' conciseness in case when non-interactive site includes interactive features. Each interactive feature of the web site influences to a certain degree to the web site users and depending on the objectives to be achieved via the web site, diverse match of used interactive features can be created. This paper provides answers to the questions to what extent interactive features of the web site decrease users' satisfaction and to what extent users are aware of the interactive features of the web site and possibilities offered during utilization of the web site. Marketers aim to higher degree of users' satisfaction; hence it is necessary to take into consideration the real actions that users perform on the web site. This paper shows relationship between perceived and actual interactivity that is achieved within web site users by implementing interactive features.en
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet organizacionih nauka, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceInfo M
dc.subjectpercipirana interaktivnostsr
dc.subjectmerenje interaktivnostisr
dc.subjectinteraktivnostsr
dc.subjectaktuelna interaktivnostsr
dc.subjectperceived interactivityen
dc.subjectmeasuring interactivityen
dc.subjectinteractivityen
dc.subjectactual interactivityen
dc.titleIstraživanje aktuelne i percipirane interaktivnosti veb sajtasr
dc.titleStudy on the actual and perceptual interactivity of the web siteen
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage47
dc.citation.issue57
dc.citation.other15(57): 42-47
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage42
dc.citation.volume15
dc.identifier.rcubconv_726
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу