Please use this identifier to cite or link to this item: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorMaričić, Milica-
dc.creatorUskoković, Veljko-
dc.creatorJeremić, Veljko-
dc.date.accessioned2024-01-31T16:07:01Z-
dc.date.available2024-01-31T16:07:01Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2757-
dc.description.abstractEkonomija deljenja, koja se ponekad naziva i kolaborativna potrošnja, je koncept, poslovni model i tržište na kojem pojedinci nude ili iznajmljuju sopstvenu imovinu koja nije u upotrebi. Različiti tipovi ekonomije deljenja su se pojavili od zajedničkog smeštaja do deljenja modnih predmeta. Bez obzira na to šta se deli, dogovor o tome šta se deli i pod kojim okolnostima se obično sklapa preko veb-stranice ili platforme u okviru digitalnog ekosistema. Istraživačko pitanje je kako se evropske zemlje mogu segmentirati na osnovu karakteristika korisnika zajedničkog smeštaja.sr
dc.language.isoensr
dc.publisherBelgrade : Faculty of organizational sciencessr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/ScienceFundRS/Ideje/7523041/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceE-Business Technologies Conference Proceedingssr
dc.titleDigital Business system of sharing economy: How can European countries be segmented?sr
dc.titleDigitalni poslovni sistem ekonomije deljenja: kako se evropske zemlje mogu segmentirati?sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage14-
dc.citation.spage9-
dc.type.versionpublishedVersionsr
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextNo Fulltext-
item.grantfulltextnone-
item.openairetypeconferenceObject-
item.languageiso639-1en-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Radovi istraživača / Researchers’ publications
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons