Please use this identifier to cite or link to this item: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2843
Title: Primena klasterovanja na rad studentske organizacije
Authors: Graovac, Petar
Radojičić, Zoran 
Keywords: кластер анализа;нехијерархијска класификација;лакат метода;студентске организације
Issue Date: 2024
Publisher: Faculty of Technical Sciences, Novi Sad
Факултет техничких наука, Нови Сад
Abstract: Овај рад има за циљ да истражи релевантне факторе у раду студентске организације употребом методе нехијерархијског кластеровања. У студији су учествовала 32 студента, који су се груписали у четири групе на основu успешности извршења задатака. Резултати показују да кластер анализа може ефикасно идентификовати групе са различитим нивоима мотивације и перформанси. Такође, може се приметити да су дригачији приступи раду присутни у различитим канцеларијама. Ова студија наглашава важност мотивације, стратегије комуникације и управљања временом у раду студентских организација. Препоручује се да будућа истраживања укључе компаративне студије различитих региона и дугорочне ефекте учешћа у ваннаставним активностима.
This study aims to explore the relevant factors in the operation of a student organization using the non-hierarchical clustering method. The study involved 32 students who were grouped into four groups based on task performance. The results show that cluster analysis can effectively identify groups with different levels of motivation and performance. Additionally, it can be observed that different approaches to work are present in various offices. This study highlights the importance of motivation, communication strategies, and time management in the work of student organizations. It is recommended that future research includes comparative studies of different regions and the long-term effects of participation in extracurricular activities.
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2843
ISBN: 978-86-6022-703-6
Appears in Collections:Radovi istraživača / Researchers’ publications

Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons