Please use this identifier to cite or link to this item: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2917
Title: Mogućnosti primene 8D metodologije za poboljšanje kvaliteta u IT kompanijama
Authors: Mitrović, Aleksandra
Đurić, Mladen 
Keywords: 8D;rešavanje problema;menadžment kvaliteta;žalbe klijenata;uzrok problema
Issue Date: 22-Jun-2024
Abstract: Rad istražuje primenu 8D metodologije za rešavanje problema u organizacijama, sa posebnim fokusom na IT kompanije i unapređenje kvaliteta usluga. Cilj rada je pružiti dublji uvid u samu metodologiju i proceniti njenu primenljivost u IT industriji. Iako prvenstveno razvijena za potrebe automobilske industrije, može se pretpostaviti da, zahvaljujući svojoj širokoj primeni, može naći svoje mesto i u drugim industrijama. Koristeći se teorijom kao osnovom i simulacijom procesa implementacije 8D metodologije, autori objašnjavaju njenu prikladnost za rešavanje velikog broja žalbi klijenata u uslužnoj IT kompaniji. Poseban akcenat stavlja se na značaj žalbi klijenata, na šta upućuju i standardi ISO 10000, kao i na analizu uticaja žalbi na proces rešavanja problema.
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/2917
Appears in Collections:Radovi istraživača / Researchers’ publications

Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons