Please use this identifier to cite or link to this item:
https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/3071Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.creator | Anđelković, Jelena | en_US |
| dc.creator | Meršnik, Marija | en_US |
| dc.date.accessioned | 2025-12-15T07:43:44Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-15T07:43:44Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.uri | https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/3071 | - |
| dc.description.abstract | Kreiranje univerzitetskih kurseva stranih jezika struke krojenih po meri pojedinih studijskih programa i u skladu sa potrebama studenata samo po sebi predstavlja izazov za nastavnike stranih jezika. Još veći izazov je kako stečeno znanje vrednovati, odnosno koje metode koristiti kako bi vrednovanje bilo: a) konstruktivno usaglašeno sa definisanim ishodima učenja (kako samog kursa tako i celog studijskog programa) i nastavnim aktivnostima koji ka tim ishodima vode (Biggs 1996), b) korisno, odnosno pouzdano, validno, isplativo i stimulativno za studente. U radu je predstavljen proces kreiranja plana vrednovanja I ocenjivanja na kursu Engleskog jezika u oblasti ljudskih resursa na studijskom programu Menadžment ljudskih resursa na master akademskim studijama Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Rad opisuje korake u kreiranju plana vrednovanja i njegove primene u dve iteracije izvođenja nastave na ovom kursu, analize rezultata primene ovog plana, pa sve do korekcije plana vrednovanja i ocenjivanja koja se planira u budućnosti, a rezultat je sprovedene analize. | en_US |
| dc.language.iso | sr | en_US |
| dc.publisher | University of Belgrade - Faculty of Philology | en_US |
| dc.rights | openAccess | en_US |
| dc.source | Filološki vidici 3 | en_US |
| dc.subject | vrednovanje | en_US |
| dc.subject | ocenjivanje | en_US |
| dc.subject | engleski jezik struke | en_US |
| dc.subject | konstruktivna usaglašenost | en_US |
| dc.subject | ishodi učenja | en_US |
| dc.subject | pouzdanost | en_US |
| dc.subject | validnost | en_US |
| dc.title | Vrednovanje i ocenjivanje u nastavi stranog jezika struke: Kurs engleskog jezika u oblasti ljudskih resursa | en_US |
| dc.type | article | en_US |
| dc.citation.epage | 251 | en_US |
| dc.citation.spage | 227 | en_US |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.46793/Fil.Vidici3.227A | - |
| dc.type.version | publishedVersion | en_US |
| item.fulltext | With Fulltext | - |
| item.openairetype | article | - |
| item.grantfulltext | open | - |
| item.cerifentitytype | Publications | - |
| item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
| item.languageiso639-1 | sr | - |
| Appears in Collections: | Radovi istraživača / Researchers’ publications | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 2025 Zbornik Filoloski Vidici 3-227-251.pdf | 1.12 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.