Browsing by Author Filipović, Vinka

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)Contributor(s)Rank
1997Marketing informacioni sistemVukmirović, Dragan ; Filipović, Vinka
2001Strategijski orijentisana komunikacija sa političkim i državnim organizacijama i institucijamaFilipović, Vinka; Kostić, Milica; Cicvarić, Slavica 
2003Značaj informacionih tehnologija u prelasku sa tradicionalnog na savremeni koncept marketingaFilipović, Vinka; Cicvarić, Slavica 
2005Formulisanje marketing strategije u Internet marketinguDamnjanović, Vesna ; Filipović, Vinka
2006Kreiranje dodatne vrednosti za kupca - uloga marketinga i prodajeDamnjanović, Vesna ; Filipović, Vinka
2006Proces građenja brenda bankarskih uslugaFilipović, Vinka; Vuković, B.; Novčić, Branka; Damnjanović, Vesna 
2006Tehnike za ocenjivanje i merenje lojalnosti potrošačaDamnjanović, Vesna ; Krulj, Darko; Filipović, Vinka
2010Faktori maloprodaje u pozicioniranju brendaFilipović, Vinka; Kostić-Stanković, Milica ; Joksimović, IvaM52
2010Uticaj proaktivnog pristupa menadžera zdravstvenih institucija komunikacijskim aktivnostima na zadovoljstvo bolesnikaFilipović, Vinka; Cicvarić, Slavica ; Štavljanin, Velimir ; Damnjanović, Vesna ; Radojičić, Zoran ; Žarkić-Joksimović, Nevenka; Gogić, AleksandraM23
2011Virtuelna realnost u obrazovanju na daljinu i marketinškim komunikacijamaBuha, Vesna; Janičić, Radmila; Filipović, Vinka; Gligorijević, MirjanaM51
2011Managers' orientation of health care organization - comparison study of Serbia, Macedonia and SloveniaDamnjanović, Vesna ; Filipović, Vinka; Cicvarić-Kostić, Slavica ; Novčić, Branka; Janičić, RadmilaM23
2011Merenje kvaliteta bankarskih usluga u bankarskom poslovanju u LibijiAlsakit, Abulgasem Mohamed M.; Janičić, Radmila; Filipović, Vinka; Gligorijević, MirjanaM51
2011Patients' satisfaction as key point in healthcare servicesJaničić, Radmila; Lečić-Cvetković, Danica ; Filipović, Vinka; Vukašinović, Zoran; Jovanović, VesnaM23
2012Uloga IKT podrške - integracija aktivnosti prodaje, marketinga i odnosa s javnošćuDamnjanović, Vesna ; Filipović, VinkaM52
2012How to make effective class with the case study method? - students' perspectiveNovčić, Branka; Damnjanović, Vesna ; Filipović, Vinka
2012Pozicioniranje brenda ponude bankarskih usluga - perspektiva SrbijeNovčić Korać, Branka ; Damnjanović, Vesna ; Filipović, VinkaM51
2013Istraživanje faktora poverenja onlajn kupacaJović, Marija ; Filipović, Vinka; Štavljanin, Velimir M52
2013Primena mobilnih aplikacija u marketinguFilipović, Vinka; Jovanović, Danijela; Cicvarić-Kostić, Slavica M52
2013Attracting tourists to a shopping centreFilipović, Vinka; Jovanović, Danijela; Cicvarić-Kostić, Slavica M51
2015Uloga filma kao instrumenta medijskih komunikacija u strategiji promocije turističke destinacijePavković, Vladimir; Filipović, Vinka; Vlastelica-Bakić, Tamara M53