Browsing by Author Milićević, Vesna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 20 of 35  next >
Issue DateTitleAuthor(s)Contributor(s)Rank
2005Kompleksnost merenja i povećanja profitabilnosti preduzećaMilićević, Vesna; Ilić, Bojan 
2005Primena informacionih tehnologija i efikasnost poslovanja preduzećaIlić, Bojan ; Milićević, Vesna; Cvetković, Nataša
2005Integrativni pristup savremenim strategijama formiranja cenaIlić, Bojan ; Milićević, Vesna
2007Poslovni aspekti konkurentnosti relevantni sa stanovišta preduzeća u SrbijiMilićević, Vesna; Ilić, Bojan 
2009Efektivni menadžment troškova i merenje profitabilnosti po kupcimaMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M52
2009Značaj usaglašenosti laboratorija farmaceutske industrije sa zahtevima međunarodnih standarda u kontekstu povećanja konkurentnostiBožanić, Vojislav; Pavlović, Katarina B.; Milićević, Vesna; Ilić, Bojan M23
2009Menadžment na bazi aktivnosti i poslovno odlučivanjeMilićević, Vesna; Ilić, Bojan 
2009Specific features of performance measurement systems in service organizationsMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M52
2010Strategijski menadžment troškova i koncept životnog ciklusa proizvodaIlić, Bojan ; Milićević, Vesna; Cvetković, NatašaM51
2010Menadžerske implikacije ciljanog obračuna troškovaMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M51
2010Relevantnost sistema obračuna troškova na bazi aktivnosti za savremeno poslovanjeMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M53
2010Laboratorijska analiza hemolitičkih svojstava materijala koji dolaze u kontakt sa krvlju - uporedna primena dve varijante metode ispitivanja prema standardu ASTM F756 u skladu sa ISO 10993-4Pavlović, Katarina B.; Božanić, Vojislav; Stanojević, Jasna V.; Milićević, Vesna; Ilić, Bojan M23
2010New strategic management and global innovation economyMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M52
2010Merenje i poboljšanje performansi poslovanja u realnom sektoruMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M53
2010Strategijski okvir za procenu troškova i formiranje prodajnih cenaIlić, Bojan ; Milićević, VesnaM53
2010Implikacije novog koncepta Preduzeće 2.0 na savremeni menadžmentSofronijević, Adam; Milićević, Vesna; Ilić, Bojan M52
2011Strateški pristup marketingu filma u međunarodnim okvirimaŠtavljanin, Velimir ; Milićević, Vesna; Makuljević, JasminaM51
2011Konkurentske strategije u uslovima digitalne ekonomijeMilićević, Vesna; Ilić, Bojan M51
2011Potencijali bibliotečke delatnosti i proces virtuelizacije u globalnom konkurentskom okruženjuSofronijević, Adam; Milićević, Vesna; Ilić, Bojan M24
2011Relevantnost umrežavanja za savremeno evropsko poslovanjeMilićević, Vesna; Milić, Miloš M52