Loading... 3 0 20 0 false
Full Name
Štavljanin, Velimir
Loading... 2 0 20 0 false

Results 1-20 of 31 (Search time: 0.011 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)Contributor(s)Rank
12023Povratak u budućnost - primena Web3 tehnologija u marketinguAndrić, Anđela; Vlastelica, Tamara ; Štavljanin, Velimir 
22022Winter destinations hotels performance measurement practice-evidence from CEEJugović, Tijana; Štavljanin, Velimir ; Kostić-Stanković, Milica M22~
32018A Conceptual Framework of Game-Based IdeationMilutinović, Radul ; Stošić, Biljana ; Čudanov, Mladen ; Štavljanin, Velimir M23
42017Onlajn doživljaj kupaca - implikacije na digitalno bankarstvoŠtavljanin, Velimir ; Pantović, VladanM51
52017Istraživanje indirektnog oglašavanja u industriji video igaraŠtavljanin, Velimir ; Cvijović, Jelena; Kostić-Stanković, Milica M24
62017Upravljanje digitalnim oglašavanjem - komparacija efikasnosti i profitabilnosti Google AdWords i Bing Ads kampanja u turističkoj industrijiRadonić, Milenko; Štavljanin, Velimir M52
72017Doživljaj kupaca u marketingu - koncept i upravljanjeŠtavljanin, Velimir M51
82016Gamification ecosystems: Current state and perspectivesŠtavljanin, Velimir ; Minović, Miroslav 
92016Istraživanje aktuelne i percipirane interaktivnosti veb sajtaJevremović, Milica; Štavljanin, Velimir ; Kostić-Stanković, Milica M52
102016Educational Website Conversion Improvement Using GamificationŠtavljanin, Velimir ; Milenković, Ivan ; Šošević, Uroš M23
112016Komparativna analiza uticaja na potrošače putem mobilnog uređaja i računaraJevremović, Milica; Štavljanin, Velimir ; Vasić, Živorad; Stanković, MilomirM53
122015Brendiranje nacije - analiza brend identiteta SrbijeNovčić Korać, Branka ; Štavljanin, Velimir M51
132014Gamified educational website conversion optimizationŠtavljanin, Velimir ; Šošević, Uroš ; Milenković, Ivan 
142014Semantic technologies on the mission: Preventing corruption in public procurementMinović, Miroslav ; Milovanović, Miloš ; Štavljanin, Velimir ; Drasković, Bozo; Lazić, ĐorđeM23
152013Istraživanje faktora poverenja onlajn kupacaJović, Marija ; Filipović, Vinka; Štavljanin, Velimir M52
162013HCI Aspects of Social Media in Collaboration of Software DevelopersSavković, Marko; Štavljanin, Velimir ; Minović, Miroslav M23
172012Wiki as a corporate learning tool: case study for software development companyMilovanović, Miloš ; Minović, Miroslav ; Štavljanin, Velimir ; Savković, Marko; Starčević, DušanM23
182012Educational Games and IT Professionals: Perspectives from the FieldMinović, Miroslav ; Štavljanin, Velimir ; Milovanović, Miloš 
192012Analiza zastupljenosti oglašavanja putem Interneta u organizacijama u SrbijiKostić-Stanković, Milica ; Štavljanin, Velimir ; Golubović-Protić, BojanaM52
202012XBRL, izveštavanje i odnosi sa investitorima - rešenje svih problema ili dodatno opterećenje?Nedeljković, Natalija; Kostić-Stanković, Milica ; Štavljanin, Velimir M52